אודות ניסיון

שירי הרצברג אשת יחסי ציבור

יחסי ציבור הם פעילות תקשורת המונים שמטרתה להשפיע על הציבור, או על קהל יעד מסוים, להשגת מוניטין הרצוי ליוזם פעילות זו.  להבדיל מפרסומאי, היחצ"ן משתמש בחלק העיתונאי ולא הפרסומי של אמצעי התקשורת. לדוגמה, רכישת שטח בעיתון לצורכי פרסום מודעה היא פעילות פרסום; השפעה ישירה או עקיפה על עיתונאי להכנסת כתבה אוהדת לעיתון היא פעילות יחסי ציבור.

כאשת תקשורת מזה עשור, נגעתי בתחומים רבים במהלך השנים וביססתי לעצמי קשרים רחבים עם אנשי תקשורת בארץ. יש ביכולתי לזהות סיפורים טובים, לקשר עסקים לנושאים אקטואליים בתקשורת או לשלב מותגים למדורים ספציפיים כל זאת על מנת להישאר רלוונטיים בעיני הציבור.

כיצד להיות רלוונטיים? חדשניים? יצירתיים? לכאן נכנסים אנשי יח"צ טובים שתפקידם להעלות רעיונות לאייטמים חזקים שתופסים כותרות ולקדם אותם במדיות השונות; בדפוס, מדיה אינטרנטית, ראיונות ברדיו ובטלוויזיה.

תזכרו שלהיות נוכחים בתקשורת היא היכולת שלכם למתג את עצמכם כמומחים או בעלי מותג יציב ואמין בעיני קהל היעד שלכם.

יוצרים פעילות תקשורת המונים שמטרתה להשפיע על הציבור, או על קהל יעד מסוים, להשגת מוניטין הרצוי ליוזם פעילות זו.