שלב פיתוח המוצר או הרעיון של ייבוא מוצר מחו"ל והטמעתו בשוק הישראלי מצריכה מכם לחפש איפה תמצאו את הלקוחות הבאים שירצו לרכוש את המוצר הבא!

כדי להפיק רווחים אין מנוס משיווק חכם של המוצר עם כניסתו לשוק התחרותי והממותג. דעו שאין קיצורי דרך ואין דרך להתעשרות מידית, בניית מותג זה תהליך שנבנה לאט לאט. ההשקעה חייבת להיות לטווח ארוך, הפסקתה באמצע התהליך רק תפגע בקידום המוצר. היא אמנם תחסוך לכם זמנית בתקציב, אבל תעלה לכם ביוקר בהמשך הדרך. דוגמה טובה לכך, היא הטמעתו של מותג סירים. הלקוח חושב שהוא צריך קמפיין נקודתי, רק לקראת החגים כדי להגדיל מכירות. אך לא כך הדבר, רצוי היה שאחרי שלושה חודשי עבודה אינטנסיביים ופרסומים רבים, לא לעשות הפסקה עד לקראת החג הבא! אם אתם על הגל תישארו, הטמיעו מוצר כל השנה, חפשו דרך שהמוצר יהיה מזוהה בכל בית בישראל. לאנשים יש זיכרון קצר וגם לפרסומים יש זמן מדף מוגבל, לכן עצה שלי- תכננו את התקציב שלכם שנתי ולא זמני!

את המוצר תוכלו להפיץ בכל כלי התקשורת: במדורי הצרכנות, לייף סטייל או כלכלה בכל העיתונים, אתרי החדשות, תכניות הרדיו והטלוויזיה הקיימות. אין הגבלה לכמות הכתבות שיכולה לצאת לכם, אך עליכם לקחת בחישוב התקציב כי תצטרכו בקמפיין יחסי ציבור לתת לעיתונאים להתנסות במוצר. לכן חשוב שתשימו במלאי מוצרים המיועדים לבדיקה. ישנה השערה רווחת שעיתונאים מחפשים לקבל מתנות חינם, אבל לרוב זה לא המקרה. גם עיתונאים חייבים לקחת אחראיות על מה שהם מפרסמים והם לא ימליצו לציבור של מיליוני אנשים להשתמש במוצר, אם הוא עלול להזיק להם. לכן בדקו שאתם משווקים מוצר שעומד בתקנים ויעמוד במבחן הבדיקה. מרגע שנתתם מוצר אתם צריכים להיות בטוחים ב-100% שהמוצר יעבור את המבדק ושיקבל המלצה אוהדת לציבור לרכוש אותו.

במקביל אם אתם רוצים לשפר את תוצאות הקידום, יח"צ עובד מצוין במקביל לקמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות וגוגל. כל פעילות כזאת תומכת אחת בשנייה.

לייעוץ תקשורתי התקשרו ל-0545909160

שירי הרצברג – יחסי ציבור שמלווים אותך

אודות המחבר

Shiri Herzberg

אשת יחסי ציבור לתחומי הלייף סטייל וטכנולוגיה מזה עשור. טיפול שוטף במדיה התקשורתית; תכניות בטלוויזיה, תכניות רדיו, אתרי אינטרנט ועיתונות לסוגיה יומית, שבועון או ירחון.