כיום רוב כלי המדיה הם דיגיטליים, לא שהדפוס הוא זן נכחד, אך כל המידע או רובו נאסף ברשת (ווב), שם יש מידע רב, שאפשר למצוא לפי מילות חיפוש. הייחודיות של יחסי ציבור טובים, זה שכותבים עלינו ואחר כך המידע עולה לרשת באופן שגוגל יודע לזהות כתבות באתרי חדשות איכותיים עם טראפיק מאוד גבוה ולספק לנו את המידע הכי מהימן ועדכני שיש.

 

כל פעם שמותג או בית עסק ישתלב במדיה; כמו חדשות Ynet, וואלה או Mako, גוגל יימצא אותם ראשונים, כשנחפש להקפיץ את הכתבה הרלוונטית. רצוי להופיע במספר כתבות באתרים שונים, על מנת לחזק את שם בית העסק או המותג ולהיות תמיד בתוצאות מעל המתחרים שלנו. ככל שנרבה להופיע בתקשורת, כך גם אנשים יכירו אותנו. פרסום חד פעמי אינו מספיק על מנת להיות מותג מוכר. כדאי שמאחורי הפרסום בכלי התקשורת יהיה ערך מוסף ללקוח, בהתאם לימים, חגים או אירועים יוצאי דופן כל השנה.

 

לעולם לא נמצה את מספר הכתבות ברשת, החובה של בעל עסק למשוך את תשומת לבם של המדיה והציבור. מי שמזלזל בכוחה של התקשורת ויסרב להשתתף במשחק כנראה שיישאר אלמוני, גם אם הוא נותן את השירות או את המותג הכי טוב מכולם. יש הרבה עסקים שתמצאו באתרי האינטרנט, בכתבות גדולות, שיש להם הרבה פחות מכם להציע ואם זאת הם יודעים ליצור באז תקשורתי ולרכב על ההזדמנות לככב במדורי החדשות.

 

אל תישארו בחוץ, תבחרו משרד יח"צ, חפשו את הסיפור שלכם ואיך זה מתקשר לאקטואליה, המדיה צמאה לסיפורים חדשים, מוצרים חדשים לבדיקה, מסעדות עכשוויות וכן הלאה אל תפספסו. אם אתם לא אוהבים להיות בפרונט ולהתראיין קחו דובר שייצג אתכם.

אודות המחבר

Shiri Herzberg

אשת יחסי ציבור לתחומי הלייף סטייל וטכנולוגיה מזה עשור. טיפול שוטף במדיה התקשורתית; תכניות בטלוויזיה, תכניות רדיו, אתרי אינטרנט ועיתונות לסוגיה יומית, שבועון או ירחון.